AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik

  • masa pelepasan:2024-05-03 19:37:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:169
  • Penerangan pantas:

    Agnezno,Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbag

Kandungan artikel

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

AgneznoViskositi adalah indikator penting minyak hidraulik dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.


AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

Platform pengangkat kereta api di luar, terutama digunakan untuk pengangkutan kargo ketinggian tinggi antara lantai. Dengan kapasitas muatan - ton dan ketinggian - meter lif kereta api panduan, juga dikenali sebagai lif hidraulik, boleh dipasang di dalam dan luar. Mereka mempunyai tinggi angkat tinggi dan menggunakan silinder minyak yang diletakkan sebelah, bunyi rendah, penyelenggaran yang selesa, dan kehidupan perkhidmatan panjang. Dalam kes kegagalan kuasa,AgneznoPlatform mengangkat pelukis, boleh digunakan turun kecemasan manual, yang selamat, selesa, cepat,AgneznoPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasa, dan praktik. Kedalaman lubang umumnya adalah cm- cm. Pembuat lif profesional mempunyai tahan tekanan tinggi, prestasi tahan air yang baik,AgneznoPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat roda, dan tahan api dan suhu tinggi, Kapasiti muatan berlebihan kuat, resistensi kerosakan, kehidupan perkhidmatan panjang. Tinggi lapisan atas tidak terpengaruh, dan boleh disesuaikan mengikut persekitaran di lokasi. Ia sesuai untuk struktur besi - tingkat atau kilang beton, dan boleh digunakan secara dalaman dan luar.

Menyesuaikan unit kuasa.

rancanganWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing as buffering can ensure safety.

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik



Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

pasangSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Warna permukaan mengadopsi proses bakar dengan perlawanan corrosion yang baik.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

AgneznoPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus


ZvecanMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik memberi anda AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik oleh syarikat kami, perkhidmatan AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik. AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AgneznoJembatan naik bimbitMempunyai kesan pemanduan yang baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!